Zabawy Na Dywanie Dla 4 Latków


Zabawy Na Dywanie Dla 4 Latków. Wyciszenie, zrelaksowanie i przygotowanie do przyjścia rodziców. Trzymają laskę za końce, ręce wzniesione w górę, wyprostowane.

Gry i zabawy dla 36 latków www.matkaniewariatka.pl
Gry i zabawy dla 36 latków www.matkaniewariatka.pl from www.matkaniewariatka.pl

Piłeczka prosta zabawa utrwalająca imiona członków grupy. W wieku 4 lat warto zadbać aby dziecko miało mądre i pomysłowe zabawki. Rodzic ustawia na stoliku 3 kubeczki (lub więcej, w zależności od umiejętności dziecka).

Zrób To, Co Ja… Wszystkie Dzieci Stoją W Kole.


Nieduże ilustracje lub realia (takie, które zmieszczą się pod twoją dłonią) ułóż na dywanie w kole. Z płatków kosmetycznych możecie stworzyć mięciutkie bałwanki! Opowiadanie „o kotku i tęczy” (lub inna spokojna bajka o kotku):

Dzieci Leżą Przodem, Trzymają Apaszki Oburącz Przed Głową.


Dziecko, które otrzymuje piłkę mówi swoje imię i podaje piłkę dalej. Dzieci leżą na dywanie w dogodnej pozycji, mają zamknięte oczka. Zabawy swobodne na dywanie i przy stolikach przy niewielkim udziale nauczyciela.

Rzeźbiarz Zadaniem Rzeźbiarza Jest Stworzenie Dwóch Identycznych Figur, Ale… Bez Użycia Rąk!


Następnie wracają do leżenia i powtarzają ćwiczenie. Grę rozpoczyna nauczyciel, który pokazuje dwa gesty np. Afrykańskie słońce mocno w plecy piecze ( rysowanie koła) nasz dżip po pustynnym piasku wolno jedzie (rysowanie dwóch małych kół) wtem widzimy słonia, który wolno człapie (naśladowanie palcami chodu słonia) przy palmie siedzi małpa po głowie się drapie (drapanie) a ja przytulam się mocno do mojego taty (gest objęcia partnera)

Przelicza Je Wspólnie Z Dzieckiem, Wskazując Palcem Każdy Kubeczek.


Wystukuje rytm na tamburynie, a dzieci maszerują wg niego. Zadaniem drugiego dziecka jest odgadniecie co narysowaliśmy i podanie nazwy w języku angielskim. Podajmy sobie ręce i zróbmy duże koło!

W Wieku 4 Lat Warto Zadbać Aby Dziecko Miało Mądre I Pomysłowe Zabawki.


Gdy już znajdą swoją parę, łapią się za rękę i siadają na dywanie. Dziecko a przyjmuje dowolną pozę, dziecko b stoi i czeka na polecenia rzeźbiarza. Zadaniem dziecka jest poklasyfikować je na grupę owoców i grupę warzyw.